یادداشتی به قلم نویسنده و محقق دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد /ویژگی های تبلیغات و بازاریابی در عصر جدید
خوزستان”عطرکارون” تبلیغات بسیار متنوع و چند وجهی است که نقش حساس اما مهم و حرفه ای را در هر شغلی ایفا می کند و این تخصص نیاز به افراد خلاق و خاص دارد. در زبان شناسی، تبلیغات: استفاده بسیار عالی از مهارت روش شناختی در گفتمان است…
خوزستان”عطرکارون” تبلیغات بسیار متنوع و چند وجهی است که نقش حساس اما مهم و حرفه ای را در هر شغلی ایفا می کند و این تخصص نیاز به افراد خلاق و خاص دارد. در زبان شناسی، تبلیغات: استفاده بسیار عالی از مهارت روش شناختی در گفتمان است. سختگیرانهترین نیاز برای گفتمان تبلیغاتی استفاده از حداقل کلمات است. مهمترین عامل تبلیغات متن است. واحد متنی تبلیغاتی، کلمه است.
علاوه بر این، میتوانم که این کلمه را به دلیل داشتن معنی و آمار، دادههای حیاتی در مورد اشیا و ویژگیهای آنها، ضروریترین واحد زبانی اضافه کنیم. سیستم اساسی رشد یک آگهی تجاری، معرفی یک الگوی تجاری است که شامل تفکیک دقیق عبارات مورد استفاده در تبلیغات است.
از طرفی رشد اینترنت رویههای تجاری را تغییر داد، بهویژه آنهایی که در موسسات خردهفروشی هستند اکنون اغلب از مدلهای تجارت الکترونیک برای انجام معاملات استفاده میکنند. اکنون به مدد رشد تکنولوژی و ابزار های ارتباطی، اجرای تبلیغات آنلاین و جلب علاقه مصرف کنندگان به خریدامری بدیهست. آمارها نتایج نشان می دهد که استفاده از تبلیغات آنلاین تأثیر مستقیمی بر قصد مشتریان برای خرید از طریق وب سایت های فروش و توزیع محصولات و کالا دارد.
توسعه سریع فناوری اطلاعات بر جامعه در حمایت از فعالیتهای تجاری مختلف، اعم از بزرگ و کوچک تأثیر گذاشته است، به طوری که میتوان آنها را به طور گسترده در سطح جهانی به رسمیت شناخت. بارزترین تاثیر آن این است که جدا از شناخته شدن، می تواند حجم فروش و سود را نیز افزایش دهد. دیجیتال مارکتینگ یکی از رسانه های بازاریابی است که تاثیر زیادی در بازارهای جدید دارد. دیجیتال مارکتینگ با استفاده از رسانه های اجتماعی به خصوص در هر اپلیکیشن تجارت الکترونیکی بر افزایش فروش به ویژه در عصر جهانی شدن تاثیر شگرفی ایجاد کرده است.
بنابراین افزایش بازاریابی ، تبلیغات آنلاین بر افزایش حجم فروش آنلاین نسبت به روش قدیمی فروش را شاهد هستیم. دیجیتال مارکتینگ به عنوان بهترین رسانه و مؤثرترین وسیله تبلیغ کارآمد، قادر به افزایش چشمگیر حجم فروش تلقی می شود.
می توان گفت در هر بستری چه تبلیغات در فضای مجازی باشد چه در بیلبوردهای بزرگراه ها و یا روی دیوار و … یک شرکت از تبلیغات تاثیرگذار باید استفاده کند، یک تبلیغات تاثیرگذار معمولاً تلاش میکند به برقراری ارتباط در سطوح منطقی و احساسی با مخاطبان خود بپردازند و آنها را به مشتری تبدیل کند.
درنتیجه یک محصول با تبلیغ موثر سعی می کند، تصویری خاطرهانگیز و منحصربهفرد برای خود خلق کند تا علاوه بر جلب توجه مخاطبان آنها را تشویق به خرید نماید. بعضی از مشهورترین اقدامات تبلیغات برند به شرکت کوکاکولا مربوط است. تبلیغات برند کوکاکولا معمولاً شامل ایجاد ارتباط احساسی قوی و خلق هویت برند یکپارچه است بطوری که در سرتاسر جهان به یک شکل خلق و ارائه شدهاند و مشتریان در گذر زمان با آن خو گرفتهاند. بنابراین استفاده درست از اصول بازاریابی و تبلیغات به کسبوکارها کمک میکند نتایج بلندمدت دلخواه خود را کسب کنند.زمانی که با تبلیغات شرکت توانست برند خود را بشناساند( تصویر مثبت برند و هویت برند بهخوبی تعریفشده) آنوقت با برگزاری کمپینهای عالی تبلیغات میتواند نجر به ایجاد رابطهی بلندمدت و مبتنی بر اعتماد با مشتریان شود، موضوعی که برای توسعهی موفقیتآمیز کسبوکار اهمیت زیادی دارد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید